Cityzone

Wyszukaj

FAQ

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

  1. Czy muszę najpierw się zarejestrować żeby dokonać zamówienia?
    Nie nie musisz się rejestrować. Możesz dokonać zakupów jak tzw. gość.

  2. Złozyłem zamówienia na dwie rzeczy ale w oddzielnych zamówieniach. Czy będę dwa razy płacił za przesyłkę?
    W takim przypadku zawsze staramy się żebyście nie ponosili niepotrzebnych kosztów i wysyłamy towar jedną przesyłką.
    Jednak obydwa zamówienia muszą być złożone przez tę samą osobę badż użytkownika.
    W takiej sytuacji prosimy Was o (macie dwa wyjścia):
    1) napisanie o tym w komentarzu do zamówienia,
    2) zadzwonienie do nas na numer 518 54 34 34 i poinformowanie o tym fakcie podając numery obu zamówień.

  3. Przez pomyłkę zamówiłem towar, którego nie chcę jednak kupić. Co mam zrobić w takiej sytuacji?
    Jeśli przypadkiem złożyłeś  zamówienie, którego nie chcesz otrzymać, skontaktuj się z nami jak najszybciej pod adres email: sklep@capzone.pl lub telefonicznie pod numer 518 54 34 34.

  4. Co zrobić jeśli nie otrzymałem maila z potwierdzeniem zamówienia towaru?
    W takiej sytuacji prosimy Was o jak najszybszy kontakt z nami pod adres email: sklep@capzone.pl lub telefonicznie pod numer 518 54 34 34.

  5. Czy wszystkie towary w Waszym sklepie są dostępne od ręki?
    Większość towaru znajduje się w naszym lokalnym magazynie. Jeżeli jakiś produkt jest w magazynie zewnętrznym zawsze w opisie towaru zawieramy dodatkową informację o czasie realizacji zamówienia.

  6. Czy mogę zamówić towar, którego nie ma w tej chwili w Waszym sklepie?
    Niestety na tę chwilę nie ma takiej możliwości.

  7. Jeżeli brakuje danego rozmiaru, czy mogę liczyć na jego ponowne pojawienie się w sklepie?
    Czasem uda się domówić brakujące rozmiary jednak zdarza się to bardzo sporadycznie.

  8. Czy mogę odebrac towar osobiście?
    Niestety na chwilę obecną nie ma możliwości odbioru osobistego.

 

PŁATNOŚCI

 

  1. W jaki sposób mogę zapłacić za towar w Waszym sklepie?
    Do wyboru macie następujące formy płatności:
    - przelew tradycyjny na nasze konto
    - przy pomocy serwisu Przelewy24 - przelew online/karta płatnicza
    Więcej szczegółów dotyczących płatności znajdziecie na stronie Płatności

  2. Chcę zrobić tradycyjny przelew za zakupione towary. Jakie mam wpisać dane?
    Nasze dane do przelewu w Santander Bank Polska S.A.:

    88 1910 1048 2304 3408 8683 0001
    PERSPECTIVE Michał Berens
    ul. Brzozowa 8
    25-209 Kielce

  3. Co mam wpisać w tytule przelewu?
    Wpisujcie zawsze numer zamówienia, który pojawia się w mailach generowanych automatycznie przez sklep - ułatwi to i przyspieszy realizację zamówienia.

  4. Jakie są koszty dostawy?
    Koszty dostawy zawsze pojawiają się automatycznie podczas składania zamówienia.
    Możecie je również znaleźć na stronie Płatności.
    Dla zamówień od 350 zł przesyłka jest darmowa (niezależnie od wybranej formy dostawy).
     
  5. Czy podane na stronie ceny towarów są aktualne i ostateczne?
    Informacje dotyczące dostępności produktów jak i ich cen są codziennie aktualizowane.
    Zgodnie z obowiązującym prawem towary umieszczone na stronach naszego sklepu są jedynie ich prezentacją i stanowią zaproszenie do składania ofert kupna w związku z czym zastrzegamy sobie prawo do zmian cen podanych w sklepie.